ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 

HATÁLYOS: 2021. november 30-tól

Palocsai Tímea e.v. (a továbbiakban: Szolgáltató) által működtetett www.fittime.hu honlapon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül elérhető oktatási célú kurzusokra történő online és egyéb módon történő jelentkezésre (a továbbiakban: Tanfolyam) jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az irányadók, mely a Weboldalt használók, valamint a Tanfolyamokra egyéb módon jelentkezők (a továbbiakban: Felhasználó), a Tanfolyamokra csoportosan jelentkeztető, illetve adott Tanfolyamot megrendelő Munkáltatók, továbbá a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit tartalmazza (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együtt: Felek).

A Weboldalon, vagy más módon történő Tanfolyamra jelentkezés, szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Jelen ÁSZF tekintetében vonatkozó jogszabályok:

  • 1997. évi CLV. törvény – a fogyasztóvédelemről;
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;
  • 2008. évi XLVII. törvény – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
  • 2011. évi CXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;
  • 2013. évi V. törvény – a Polgári Törvénykönyvről;
  • 45/2014. (II.26) Korm. rendelet – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
  1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

1.1   A Szolgáltató adatai

  • Név: Palocsai Tímea Éva
  • Székhelye: 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10. as.2.
  • E-mail: info@fittime.hu
  • Adószám: 69279205-1-42
  • Nyilvántartásba vételi szám: 52954333
  • Felnőttképzési engedély száma: E/2022/000065
  • Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/002435

1.2   Jelen ÁSZF teljeskörűen szabályozza a Weboldalon keresztül, vagy más módon történő szerződéskötéssel kapcsolatban a Szolgáltató és a Felhasználó jogait és kötelezettségeit.

1.3   A Weboldal szolgáltatásait 16. életévét be nem töltött természetes személy nem veheti igénybe.

1.4   Felek közötti szerződés, vagyis a jelentkezés Tanfolyamra (a továbbiakban: Vásárlás) a Felhasználó által a Tanfolyam díjának megfizetésével, továbbá a Szolgáltató által történő visszaigazolásával jön létre. Az online jelentkezés útján létrejött szerződés távollévők között kötött szerződés, amely nem minősül írásbeli szerződésnek, iktatásra nem kerül, így utólag nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét a Felhasználó részére a regisztrációkor általa megadott elektronikus levelezési címére megküldött visszaigazolás, valamint a jelentkezési lap adatai igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott ideig őriz. Kivételt képeznek jelen pontban foglaltak alól a Szolgáltató által nyújtott, a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó azon képzések, melyek esetén Szolgáltató köteles a felhasználókkal írásban felnőttképzési szerződést kötni.

1.5   A Szolgáltató és a Felhasználó közötti Tanfolyam vásárlására vonatkozó szerződés határozott időre jön létre, időtartama a megvásárolt Tanfolyam Felhasználó általi megfizetésének, ezt követően a Szolgáltató által a Tanfolyam megtartásáig, adott esetben a Felhasználó által tett eredményes vagy eredménytelen vizsga tételéig tart.

1.6   A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel a Szolgáltató nem rendelkezik.

1.7   A Weboldalon keresztül történő Tanfolyamra jelentkezést megelőző regisztráció során megadott adatok pontosságáért, aktualitásáért és valóságtartalmáért kizárólag a Felhasználó felel. A Szolgáltató kizár mindenfajta felelősséget, amely a Weboldalon megadott adatok helytelenségéből, elírásából, hibás vagy hamis voltából vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel.

1.8   Bármely, a Weboldalon keresztül tévesen megadott adat módosítására a belépést követően a Felhasználó saját felületén van lehetőség.

1.9   Tanfolyamra a Weboldalon keresztül történő jelentkezés esetén a Felhasználó a regisztrációs adatlap kitöltésével, továbbá a vásárlás folyamán adhatja meg vásárlási adatait, a Szolgáltató ezeknek megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. Szolgáltató a nyilvánvalóan hibás, vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, illetve az ilyen adatokat tartalmazó jelentkezést jogosult visszautasítani, továbbá kétség esetén a Felhasználó adatainak valóságát jogosult ellenőrizni.

1.10  A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.

  1. FELNŐTTKÉPZÉSI JOGVISZONY

2.1   A weboldalon keresztül történő képzésre jelentkezés folyamata során a képzésben résztvevő nyilatkozik arról, hogy megismerte és elfogadta a Palocsai Tímea e.v. Általános Szerződési Feltételeit.

2.2   A képzésben résztvevő a jelentkezés során nyilatkozatával tudomásul veszi, hogy a díjfizetéssel egyidőben a Palocsai Tímea e.v., mint Felnőtt képző és a képzésben résztvevő között felnőttképzési jogviszony létesül, a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény 13. § szerinti tartalommal.

2.3  Az engedély alapján szervezett képzések (pl. Fitness Instruktor) tekintetében a felnőttképzési jogviszony a Felnőttképzési szerződés írásbeli megkötésével jön létre. Az engedély alapján szervezett képzésekre jelen Általános Szerződési Feltételek 2.4 pontja nem érvényes.

2.4   A felnőtt képző által, bejelentés alapján szervezett képzés tekintetében a felnőttképzési szerződés a felek között szóban, illetve ráutaló magatartással jön létre.

2.5  A bejelentés alapján folytatott képzések esetében a résztvevő, saját választása alapján kérheti a képzés elvégzéséről a Felnőttképzés Adatszolgáltatási Rendszeréből kiállított tanúsítványát. A Tanúsítvány magyar/angol, vagy magyar/német nyelven kerülhet kiállításra. Ha a résztvevő másképp nem rendelkezik, akkor a Tanúsítványt magyar/angol nyelven generáljuk. Tanúsítvány kiállítási igényét kérjük legkésőbb a képzés befejezését követő 60. napig jelezze szóban, vagy az info@fittime.hu email címen, amelyben kérjük jelezze azt is, hogy FAR tanúsítványát elektronikus úton, postai úton, vagy személyesen szeretné átvenni.

  1. A WEBOLDAL SZOLGÁLTATÁSAI, REGISZTRÁCIÓ

3.1   A Felhasználó a Szolgáltató Tanfolyamaival és a regisztrációval kapcsolatos részletes információkat a Weboldalon érheti el. Amennyiben a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, úgy az info@fittime.hu email címen, illetve telefonon kaphat választ a felmerült kérdésekre.

3.2   A regisztráció menete

3.2.1   A Weboldalon keresztül Tanfolyamra jelentkezni a Felhasználóknak kizárólag érvényes regisztrációval lehetséges. A regisztráció email címmel történik. A regisztráció sikeréről és a regisztráció aktiválásának linken keresztül történő szükségességéről a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Felhasználót.

3.2.2   Felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni, melyre a Felhasználó saját fiókjában van lehetőség. A Felhasználó felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a még folyamatban lévő Tanfolyamok teljesítéséhez kapcsolódó, valamint jogszabályi kötelezettség alapján kezelendő adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

3.2.3   A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Felhasználó felel. Amennyiben a Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, erről haladéktalanul köteles értesíteni a Szolgáltatót.

3.2.4   A Felhasználó vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat azok változása esetén a változástól számított 8 napon belül frissíti, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

3.2.5   Csoportos (vállalati) jelentkezésre is lehetőség van. Ebben az esetben a Munkáltató erre kijelölt munkavállalója a Munkáltató munkavállalói nevében egy adott Tanfolyamra csoportosan jelentkezhet. A csoportos (vállalati) jelentkezést követően a Szolgáltató e-mail-ben értesíti a Tanfolyam leendő résztvevőit a csoportos (vállalati) jelentkezés tényéről és kéri az egyéni regisztráció végrehajtását, illetve jelzi, hogy a saját felhasználó névvel és jelszóval történő belépést követően a Tanfolyam részletes leírása a wwwfittime.hu honlapon, illetve a „Kurzusaim” mappában tekinthető meg.

  1. A VÁSÁRLÁS MENETE

4.1   A Weboldalon keresztül történő jelentkezés során a Tanfolyamok között böngészve a kiválasztott Tanfolyam saját oldalán a „Jelentkezés” gombra klikkelve lehet megtenni a jelentkezést. Amennyiben Felhasználó még nem regisztrált a honlapra, akkor a regisztrációs oldal ugrik fel, ahol a 2.2. szerinti folyamatleírás szerint köteles regisztrálni, majd ezt követően tud a Tanfolyamra jelentkezni, ahol a korábban (akár regisztrációnál, akár korábbi Tanfolyamra jelentkezésnél) megadott adatai automatikusan kitöltésre kerülnek. Az adatok kitöltését követően a Felhasználó kiválasztja a fizetés módját, mely banki átutalás, vagy Barion fizetés formájában lehetséges. Banki átutalás választása esetén a vásárlás lezárul, s a Felhasználó köteles a Tanfolyam díját 5 munkanapon belül, amennyiben a jelentkezés és a Tanfolyam napja között kevesebb mint 5 munkanap van, ebben az esetben legkésőbb a Tanfolyamot megelőző munkanapig a Szolgáltató bankszámlájára átutalni. Barion fizetési forma választása esetén a Weboldal automatikusan átirányítja a Felhasználót az online fizetési felületre. Felhasználó a fizetés sikerességéről az online fizetési szolgáltatótól, valamint számlacsomagjától függően a saját pénzügyi szolgáltatójától kap visszaigazolást.

4.2   A jelentkezést a Szolgáltató csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Felhasználó a regisztrációs és a Tanfolyamokra jelentkezési aloldalakon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő egyéb többletköltség a Felhasználót terheli.

4.3   Felhasználó a Tanfolyamra történő jelentkezéssel és a Tanfolyam díjának megfizetésével elfogadja a Szolgáltató mindenkor hatályos Tanulmányi és vizsgaszabályzatát.

4.4   A Szolgáltatót a Felhasználó által online, vagy egyéb módon tévesen és/vagy pontatlanul megadott jelentkezési adatokra visszavezethető bármely késedelemért, illetve problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

  1. ADATBEVITELI HIBÁK KIJAVÍTÁSÁNAK TECHNIKAI LEHETŐSÉGEI

5.1   A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni a Felhasználói fiókban.

  1. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS

6.1   A Felhasználó által elküldött jelentkezés megérkezését a Szolgáltató legkésőbb a jelentkezés megérkezését követő 48 órán belül automatikus e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a jelentkezés, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási információk), a jelentkezés azonosítóját, a jelentkezés dátumát, a megrendelt Tanfolyammal kapcsolatos adatokat. Ha a Felhasználó jelentkezését már elküldte a Szolgáltató részére, és hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 munkanapon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

6.2   A Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött jelentkezésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

6.3   E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között.

  1. TANFOLYAMOK DÍJA, JELLEMZŐI

7.1   Tanfolyamok díja: az egyes Tanfolyamok mellett feltüntettet ár minden esetben a mindenkor hatályos ÁFA-törvény szerinti, az adott szolgáltatástípusra vonatkozó ÁFA-kulccsal növelendő nettó ár. A Weboldalon feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

7.2   A jelentkezéseket a Szolgáltató a beérkezés sorrendjében fogadja, visszaigazolja, és a képzéssel kapcsolatos aktuális információkról tájékoztatja a jelentkezőt.

7.3   A Tanfolyami díjak változtatásának a jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Tanfolyamok vételárát nem befolyásolja, a Felhasználó tehát minden esetben azt a díjat fizeti, amelyet jelentkezéskor lát az oldalon.

7.4   Amennyiben a Weboldalon a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás díj kerül feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves díjra, a Szolgáltató nem köteles az adott Tanfolyamot hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő értékesítést, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

8.1   A Tanfolyamra történő jelentkezés minden esetben fizetési kötelezettséget keletkeztet.

8.2   A Tanfolyam díjának kiegyenlítése jelentkezés esetén az alábbi módokon történhet:

  • átutalással;
  • online fizetéssel.

8.3   Átutalással történő fizetés esetén, a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Felhasználót az átutaláshoz szükséges banki adatokról. A Tanfolyam díja megfizetésének időpontja az az időpont, amikor a díj összege a Szolgáltató bankszámlájára megérkezik. A Tanfolyamra való jelentkezés a vételárnak (Tanfolyam díjának) a Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezéssel válik véglegessé.

8.4   Online bankkártyás fizetés esetén a jelentkezés jóváhagyását követően a rendszer átirányítja a Felhasználót a Barion online fizetési felületére. Az itt megadott adatokat a Szolgáltató rendszerében a fizetési adatok (bankkártyaszám, lejárat, ellenőrző kód) nem jelennek meg és nem kerülnek tárolásra. A banki fizetőoldalon felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Felhasználó által megadott vásárlási adatok alapján, online fizetés esetén a Szolgáltató elektronikus, számlát állít ki melyet a vételár megfizetését követően legfeljebb öt munkanapon belül eljuttat Felhasználó részére az általa megadott email címre.

8.5   Szolgáltató csoportos /vállalati/ jelentkezés esetén abban az esetben is jogosult a Munkáltatótól követelni a képzés díját, ha az általa megjelölt Felhasználó a Tanfolyamot a jelen ÁSZF 8. pontja szerint lemondja.

8.6   A Felhasználó esetleges visszafizetési igényét kizárólag írásban, az igénybe vett Tanfolyam oktatásszervezőjének küldött elektronikus kérelemben kezdeményezheti. A kérelemnek tartalmaznia kell

  •  a kérelmező nevét és számlaszámát;
  • a visszaigénylés jogcímét;
  • a képzés rendelési számát és
  • a visszaigényelt összeget.

8.7   Szolgáltató a beérkezett visszafizetési kérelmet megvizsgálja, és amennyiben úgy ítéli meg, hogy a Felhasználó jogosult a visszafizetésre, úgy a kérelem beérkezésétől számított 30 napon belül visszautalja a Felhasználó bankszámlaszámára a Tanfolyam díját.

8.8   Szolgáltató visszafizetést kizárólag azon bankszámlaszámra teljesít, melyről a Tanfolyam díja beérkezett a Szolgáltatóhoz.

  1. LEMONDÁSI FELTÉTELEK

9.1   Felhasználó számára a Tanfolyam kezdő időpontját megelőző 15. munkanapig a Tanfolyam térítésmentesen lemondható, a Szolgáltató ez esetben a befizetett teljes összeget a lemondást követő 30 napon belül visszautalja arra a számlaszámra, amelyről az érkezett, bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó, illetve Csoportos /vállalati/ jelentkezés esetén a Tanfolyamra jelentkezést végrehajtó munkavállaló által benyújtott, cégszerűen aláírt nyilatkozatban megjelölt bankszámlaszámra. Ezt követően a Tanfolyam kezdő időpontjától számított 5. munkanapig történő lemondás esetén Szolgáltató jogosult 40%-os kötbért felszámolni. Szolgáltató a kötbérrel csökkentett összeget a lemondást követő 30 napon belül visszautalja arra a számlaszámra, ahonnan a Tanfolyam díja érkezett, bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó, illetve Csoportos /vállalati/ jelentkezés esetén a Tanfolyamra jelentkezést végrehajtó munkavállaló által benyújtott, cégszerűen aláírt nyilatkozatban megjelölt bankszámlaszámra. A Tanfolyam kezdő időpontját megelőző 4. munkanaptól a Szolgáltató a vételár 100%-át kitevő kötbért jogosult felszámolni.

9.2   Munkáltató a Tanfolyamra történő csoportos jelentkeztetést, illetve a teljes Tanfolyam megrendelését a Tanfolyam kezdő időpontját megelőző 15. munkanapig térítésmentesen lemondhatja, a Szolgáltató ez esetben a befizetett teljes összeget a lemondást követő 30 napon belül visszautalja arra a számlaszámra, amelyről az érkezett. Ezt követően a Tanfolyam kezdő időpontjától számított 5. munkanapig történő lemondás esetén Szolgáltató jogosult 40%-os kötbért felszámolni. Szolgáltató a kötbérrel csökkentett összeget a lemondást követő 30 napon belül visszautalja arra a számlaszámra, ahonnan a tanfolyam díja érkezett. A Tanfolyam kezdő időpontját megelőző 4. munkanaptól a Szolgáltató a vételár 100%-át kitevő kötbért jogosult felszámolni.

  1. ONLINE OKTATÁS KERETÉBEN MEGVALÓSÍTOTT KÉPZÉSEK

10.1   Szolgáltató a Tanfolyamokat online közvetítési szolgáltatás útján is megtarthatja (továbbiakban: Távoktatás). Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Távoktatás az előadásról készült videó-, kép- és hangfelvétel valós idejű közvetítése útján, is történhet.

10.2   Szolgáltató a Távoktatáson való részvételhez Felhasználó részére számítógépes eszközöket nem biztosít, azok meglétéről és rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotáról Felhasználó köteles gondoskodni.

10.3   Felhasználó köteles gondoskodni a Távoktatáson történő részvételhez igénybe vett számítógépes eszköz megfelelő információbiztonsági- és vírusvédelméről. Szolgáltató a jelen pontban meghatározott kötelezettségek elmulasztásából, valamint a számítógépes eszközök nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért nem vállal felelősséget.

10.4   Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Távoktatás keretében megtartott előadásról kép- és hang-, valamint videófelvétel nem készíthető, annak készítése jogszabályba ütköző cselekménynek minősül.

  1. SZERZŐDÉSSZEGÉS

11.1   Amennyiben a Felhasználó a Tanfolyam díját a Szolgáltató által meghatározott módon és határidőig nem fizeti meg, vagy a képzési díj megfizetését igazolni nem tudja, a Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni.

11.2   Amennyiben a Felhasználó a Tanfolyam rendjét zavarja, másokat sértő magatartást tanúsít és ezt a magatartást többszöri figyelmeztetés ellenére nem hagyja abba, a Szolgáltató jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A Felhasználó ebben az esetben a képzési díjat nem követelheti vissza.

11.3   Abban az esetben, ha a Szolgáltató a Tanfolyamot a meghirdetett időpontban nem tartja meg és az elmaradt időpont helyett nem biztosít pótórákat, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni.

  1. ADATVÉDELEM

A Szolgáltató a birtokába jutott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és azokat kizárólag a Weboldalon található Adatkezelési tájékoztatóban leírtak szerint használja fel.

Az adatkezelés során a mindenkor hatályban lévő adatvédelmi jogszabályokat tartja szem előtt. A Szolgáltató a részletes Adatkezelési tájékoztatóját megtalálja a Weboldalon.

  1. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT, PANASZKEZELÉS

13.1   A Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetősége:

  • Név: Palocsai Tímea
  • Cím: 1104 Budapest, Kéknyelű utca 5/A
  • E-mail címe: info@fittime.hu

13.2   Felhasználó a felmerülő panaszát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának elérhetőségeire küldheti postai levél vagy e-mail formájában. Szolgáltató a panaszt 30 napon belül kivizsgálja és írásban megválaszolja.

  1. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

14.1   A Szolgáltató megtesz minden észszerű és elvárható intézkedést a Weboldal biztonságos üzemeltetése érdekében, azonban ezen felül semmiféle, sem kifejezett, sem vélelmezett szavatosságot vagy garanciát nem vállal a weboldal biztonságáért, számítógépes vírusoktól, valamint kém- és más kártékony programoktól való mentességéért, időszerűségéért, pontosságáért, illetve megszakítás nélküli működéséért. A Szolgáltató a Weboldal használatával összefüggésben javasolja, hogy a Felhasználók tegyék meg a szükséges óvintézkedéseket: használjanak vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítsék az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

14.2   A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

14.3   A rendszer a jelentkezés után visszaigazoló üzenetet küld a Felhasználónak. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • Ha bármely működési hiba miatt a jelentkezése nem érkezett be.
  • A Felhasználó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért.

14.4   A Weboldalon történő vásárlás tekintetében különösen az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”), illetve a fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, valamint a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadóak.

14.5   A Fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Az illetékes járási hivatalok listáját a következőkép érheti el: http://jarasinfo.gov.hu/.

14.6   Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes járási hivatalnál benyújtható.

14.7   A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a Felhasználót a Weboldalon történő közzététel útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább 8 nappal.

14.8   A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Felhasználó a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez (székhely: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.) fordulhat.

Palocsai Tímea Éva e.v.